TESETTTUR GELİNLİK MODELLER

TESETTTUR GELİNLİK MODELLER

Genç Bayanlar İkinci Baharını yaşayıpta evlilik planları kuran hanımlar bu sene'ki Gelinlik modellerini sizler için seçip beğeninize sunuyoruz. Dügün gününüzü o en özel günümü nasıl karşılayacağım diye heycanlalan kalplere bir kaç örnek ile yardımcı olup fikir vermek istedik. Bir Genç kızın düşlerini hayallerini süsleyen tek şey beyaz atlı prens'i ve muhteşem hafızalara kazınacak şahane bir düğündür. O mutlu günde melekler gibi olup tüm bakışlarda kendi üzerinize çekmek isteyeceksiniz haklı olarak. Çünkü bu sizin düğününüz ve tüm yakınlarınızın ile bir arada olacaksınız. Gelin olmayı kim istemez ki beyazlar içinde telli duvaklı ellerinde dün yakılan kına belinde ki kızmızı kuşagı ile sevdiği kişi ile bir aile olmayı. Sizlere seçtigim bu resimleri paylaşmak bana ayrı bir keyif verdi neden yada ne alaka der gibisiniz. Siz kararsız sevilen aşık olan genç kızlarımız ve ikinci baharını yaşayan hanımlarımıza yardımcı olup fikir vermekten dolayı mutluluk duyuyorum sadece. Düğün günü bu gelinlerden biri'de siz olabilirsiniz çünkü siz bayan'lar herşeyin en güzel ve özeline layıksınız. Şimdiden sizleri tebrik ediyorum bir ömür mutluluklar diliyorum sizlere. Tesettürlü kapalı genç kızlar ve hanımlar eminim ki bu gelinlik modellerinden birini mutlaka beğeneceğinizi umuyorum. kararsız kalmayın bizi takip edin Trendi yakalayın!..




TESETTTUR GELİNLİK MODELLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder