Her Kadının Söylediği 10 Yalan!

Senin için ölmüyorum

Bu cümle kurulduysa sizi gerçekten çok seviyor demektir Yokluğunuz ona ölümden beter geliyor ama gururunu kurtarmaya çalışıyor



Seni kıskanmıyorum

Hadi ordan Hem de öyle bir kıskanıyor ki Sadece sizi kıskançlığıyla rahatsız etmemeye çalışıyor



Anneni çok seviyorum

Bugünlerde annenizle arasında bir problem var. Ya da her an bir problem çıkabileceğini düşünüyor. Bu cümlenin kurulduğu günlerde dikkatli olun



Yeni bir ilişkiye hazır değilim

Bunun iki anlamı var. Ya sizi istemiyor ya da onu ikna etmek için biraz daha uğraşmanızı bekliyor



Seni düşünmediğim tek bir an bile yok

Bu cümle edildiyse o günlerde pek aklına düşmüyorsunuz demektir. İlgisini çekecek bir şeyler yapın



Hesabı hep senin Şmenden rahatsızım

Bu şu demek: "Hesabı Şmen hoşuma gidiyor. Ama ben modern bir kadınım. Bu defalık benden olsun. Yalnız sakın alışma.."



f0İlk aşkım sensin

Hangi zamanda yaşıyoruz. Elbette daha önce de aşık oldu. Kadınlar genellikle beş yaşlarından itibaren aşık olmaya başlarlar. Ama gene de size ne kadar değer verdiğini anlatmaya çalışıyor. Bu yalanı mutlaka hoş görmelisiniz



Arkadaşlarınla vakit geçirmeyi seviyorum

Bu cümleyi ancak siz bu konuda bir şey sorduysanız kuracaktır. Demek ki bir sorun var. Onunla tanıştıracağınız arkadaşlar konusunda biraz daha dikkatli olun



Umursamıyorum bile

Bu da büyük bir yalan. Ne yaparsanız yapın çok umursuyor. Ama çaktırmamaya çalışıyor



Haklısın

"Aslında haklı olan benim ama bunu anlaman zaman alacak. Şimdilik haklı olduğunu düşün bakalım zaman ne gösterecek"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder