Yeni ciciler! :))

YENI CICILER & NIL YESILI & ARMINE ESARP


Uzun zamandir aldiklarimi paylastigim postlar yayinlamiyordum.
Sizden de alisveris ve kombin fotograflari bekledigim icin bende aldiklarimi paylasayim dedim.

Pastel tonlari zate cok seviyorum bu sezonun da trendlerinden olunca bolca bu tonlari bulmak mumkun magazalarin raflarinda..
Pudra yine cok revacta ama ben bu ara kendime pembe tonlari almama yasagi koydum cunku dolabim hep pembelerle dolu. Yeni favori rengim bebe mavisiin yaninda birde nil yesili.


Gecenlerde bu renklerde bir triko birde armine den esarp aldim kullandimda aslinda ama fotograflamaya firsat olmadi, taktidimda basimda durusunuda yayinlarim insallah...



Etek olarakta altina bu etegi tercih ettim. Su and hala eski kiyafetlerimin icine girebiliyoruma ama yavas yavas hamile kiyafetleri alma vakti geldi.
Bu ara bir tunik modelide var aklimda sanirim yarin terziye gidecegim...

Sevgiler

NOT:
Sizden tesettur kombinleri, yaptiginiz alisverislerin fotograflarini bekliyorum...
Hadi kizlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder