KAYRA YENI SEZONDA COK HOS!


Aslinda artik tesettur magazalarina sezonda cok bakmiyorum. mmm... Cunku haddinden fazla pahali geliyor bana ama yine merak iste gecenlerde kayra ya bir goz atiyim dedim. Umdugumdan daha guzeldi bu sezon.




Ozellikle arminenin pabucunu dama atacak cinsten modeller vardi. Kis sezonuda oyleydi ama ben renkleriyle, tasarimlariyla yaz sezonunu daha da bir begendim. mmmm..  Gercekten uzerine bir seyler koyarak hazirlanmislar bu sezona.
Bende bir pardesu aldim vizon rengi.



Dedigim gibi haddinden fazla pahali ama cok begendigim icin ve uzun sure kullanacagimi dusunerek aldim. Yakinda paylasirim insallah... mmmm... Katalogda bu model yoktu malesef burda gosteremeyecegim o yuzden...



Bu takimi cok begendim.
Yeni nesil tesetture cok uygun ve sehir hayatinda rahatca kullanilabilecek bir model.
Pantolon etek gomlek ve yelek uclusu guzel bir kombin ornegi...







Bu tulumda oyle cok guzel gozukuyor bir denemek istiyorum tekrar gidince...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder